באחד הראיונות שקיימתי לפני שנים רבות, נשאלו שאלות שונות, אותן אני מביא להנאת המתעניינים בתחום
היי אריק, אחרי הפגישה אתך יצאתי עם הרבה שאלות, שאותן אני מעוניינת לפשט – גם בתשובות.
למרות החומרים שיש לי ולמרות שיש ברשותי גם את הספר של "בוב פריסל", המרכבה
תשובה:
ספרו של בוב פריסל אינו גאומטריה מקודשת, אפילו לא המרכבה כפי שדרונבלו מלכיצדק היה רוצה שתהיה או תוסבר בגלל שבוב פריסל לא היה את כל החומר והוא כתב את ספרו בלי לבקש רשות או להתייעץ עם דרונבלו-זאת לפי דברי דרונבלו אישית בפרסום מכתבו מספר 1 ומספר 2 לציבור הרחב בהם הוא מבהיר ומסביר על הפרסומים המטעים של אישים שונים המלמדים את המרכבה מבלי לדייק בתהליך ואפילו להשתמש בתהליכים הפוכים העלולים להוות זנק לאדם ולסביבה.
( הבנות תהליך הוורטק, סיבובי המרכבות ואי חלוקת מגן הדויד לשתי פירמידות עצמאיות דבר ההופכן לחשמליות במקום למגנטיות… ועוד…)
שאלה:
אני מרגישה עדיין שאצלי ההבנה עוד 'מסורבלת', לכן הכנתי שאלות פשוטות ואשמח מאוד אם תוכל לענות עליהן, ממש אחד לאחד, כאילו אתה מסביר למישהו שלא יודע כלום וקורא את זה בפעם הראשונה. זה מאוד עוזר לעשות את תהליך ההבנה בצורה של שאלות ותשובות. אם יש לך שאלות נוספות שלא חשבתי עליהן – אשמח אם תוסיף.
שתהיה שבת שלום, ותודה רבה רבה
( שם הכתבת שמור אצלי)
נ.ב – אני רוצה להצליח בכתבה להסביר את זה בבהירות ולעורר את סקרנותם של הקוראים, לכן אני 'מתאמצת', וגם אני לא אוהבת לכתוב כמצטטת, אלא מתוך ההבנות האישיות שלי, והנושא הזה דורש הבנה מעמיקה.
תשובה:
הבנה מעמיקה ניתנת רק מלימוד מעמיק ולזה לעת עתה אין לך הכלים והידע לעת עתה..
אם כי ניסיתי לתת לך רקע לכך מכיוונים שונים…
שאלות בראיון…
מה זה גאומטריה מקודשת, ולמה בכלל ללמוד או להבין אותה? (ומדוע קוראים לה מקודשת?)
גאומטריה מקודשת היא תורת חיים אשר מחוברת לכל דבר בבריאה.
מתוך הראיון עם דרונבלו שיש לכם נכתב על ידו , גאומטריה מקודשת קשורה בהחלט לכל דבר. אין נושא אחד אפילו, שניתן לומר עליו שגאומטריה מקודשת אינה קשורה בו. הסברתי לך על כך שהגיאומטריה מקושרת למדע, ליופי – ראי ציורים מפורסמים שצוירו על פי חתך הזהב בגיאומטריה המקודשת, באדריכלות, ראי מבנה הפארתינון, חדרי מדרגות , צורות מבנים בגלל הצורך בחוזקם כמו למשל המשולש שנחשב לאחד המבנים החזקים ביותר ועוד…
מדוע דווקא צורות גאומטריות
אלברט איינשטיין אמר: " העיקרון היצירתי שוכן במתמטיקה…" ומכאן גאומטריה ללא כל ספק הנה חלק ממדע זה, כאשר עלינו להבין שהגאומטריה מכילה גופים הקשורים למציאות כמו יצורים מסוג קונכיות, פתיתי שלג, גוף האדם ועוד הקשורים בהנה גאומטרית, ראי סכמות ליאונרדו די וינצי…
ומה המשמעות של צורות אלו? אילו תכונות, 'כוחות' – יש להם?
לכל צורה משמעות משלה למשל בצורות המושלמות הפירמידה המשולשלת מקושרת ל"אש" התמיון פיאון בעל 8 פיאות מקושר "אוויר" קובייה מקושרת ל"אדמה" עשירימון מקושר ל"מים" והתריסריון אותו חשבו פעם כצורת כדור הארץ מקושר אל ה"אלמנט החמישי" הרוח" וכך הם אלו שמחברים בין הגוף לרוח ראו אספקט היסודות בתורה הסינית, אספקט בתורה ההודית וכו'.
מהם התכונות של משולש, לדוגמה?
חיבור אל המקור בגלל ראשוניות הצורה בתלת ממד. פרוק צלע יהפכו לדו ממד ואנו חיים כגוף תלת ממדי ולכן חשיבות התלת ממד.
קליפת כדור הארץ למשל כ-95 אחוז ממנה טוענים מבחינה ארכאולוגית כימית שהמחצבים הנמצאים בקליפה בנויים מצורת משולש במבנה המולקולרי/אטומי שלהם עם סיליקון/צורן קטן במרכזו. כאשר 2 קישורים של הפירמידה המשולשת קושרים יחדיו נקבל את המרכבה…משושה
( אקסגונל…)
תורה שלמה מפרשת את הצורות הגאומטריות ולכן ניתן לתת רק דוגמה או שתיים אך הדוגמאות החשובות מכולן קיבלת והן פרח החיים, 5 הגופים השמימיים ( המושלמים) הפלטוניים, גופים תלת ממדיים אשר בכולם פיאות הגופים נוגעות במעטפת הכדור ואלו הגופים היחידים הגאומטריים שעושים זאת.. משולש אינו קשור לנושא אלה פירמידה בסיס משולש או בסיס מרובע דהיינו גוף תלת מימדי… המשולש קשור לחוקי היקום זהו חוק השלוש דהיינו : אימא- בן – אבא
מדוע קשה כל כך להבין וללמוד את התחום הזה?… (האם הידע הזה הוסתר או הוצפן ואם כן מדוע?)…
מעצם היותה מורכבת וקשורה למדע בעקיפין ומעצם דחית הקהילה המדעית לקבל כל דבר הקשור לרוח, ניתן להבים את אי הפצתה ברבים כמו "רוחניות" שהיא אש בשדה קוצים, קלילה , מעטפת במקום תכולה וכו' , הבנת תורה תוך לימוד שנים תכולתה אינו את הנדבכים של האדם המודרני המעוניין לקבל אתמול את יכולות הבריאה כדרך בה שותים קפה בבר.
תורת הגאומטריה המקודשת מלמדת תוך השקעה רבה את הלומד ואף נותנת לו מלימודיו רווחים נאים…אפילו תהליך הזיגוטה קשור לגאומטריה המקודשת בו במהלך התפתחות וחלוקה, התא מקבלים 8 תאים ראשוניים הזהים בגודלם ובחיבור קו מכל מרכז תא מקבלים את הפירמידה התלת ממדית כוכב או מרכב או בהבנתנו מגן דוד תלת ממדי…
האם הגיאומטריה המקודשת היא תורה?
כן ( תורת חיים השונה מהגשמיות במידת מה ומהחלטות המדע…)
מהם המושגים העיקריים המסבירים את הגאומטריה המקודשת?
אין מושגים עיקריים להבנתי, בכל דבר יש גאומטריה מקודשת…ואולם כל העוסק בכך מתייחס לחתך הזהב, 5 הצורות המושלמות, ספירלת הזהב,
טור פיבונצ'י, קוביית מאסון המחברת בין גבר לאשה , פרח החיים המכיל את כל הצורות הגיאומטריות הידועות, קוביית מטטרון המחבר בין רוח לגשמי ומכיל את כל הספרייה התבונתית המודעתית…
מה היא מטרתה?
מה היא באה להסביר או ללמד את בני האדם וכיצד היא יכולה להועיל למי שמבין ומיישם? כמו שאמרתי פעמים נוספות, חיבור בין מוח שמאל לימין דהיינו חיבור בין רגש לשכל יוצר איזון אנרגטי ופיזי של האדם בגופו ובחיבורו לסובב…
מה המקור שלה, מהיכן היא מגיעה?
למעשה בפעם הראשונה היא הוצגה בפומבי על ידי פלטו שהוא פילוסוף יווני, למעשה היא הגיעה ממצרים העתיקה אך אין פרטים על כך בסיפורת ההיסטורית. תורה שלמה נוצרה אז כולל מתמטית על ידי טור פיבונצי המתאר את יחסיות המספרים ואת חתך הזהב המהווה מקדם כמו " פי – 3.14 במתמטיקה" רק כאן זה 1.618 ממנו יוצרים באמנות, באדריכלות וממנו ניתן לראות בגוף האדם ובחלקיו ראו תמונות שהעברתי אליכם.
מהם הכלים העיקריים שמאפשרים לתרגל/לממש את הגאומטריה המקודשת?
למידת התיאוריה תוך מימוש הלמידה ביישומה המעשי דהיינו לוקחים סרגל ומחוגה ומשרטטים את הצורות הנדרשות וכך מאמנים את המוח לקלוט הבנה חווייתית.
מה זה להאיר את גוף האור? ומה זה נותן לנו?
גוף האור הינו למעשה, בגאומטריה המקודשת…המרכבה… ולהאיר אותו או אותה זה אומר להפעיל את השדה האלקטרו מגנטי ואלקטרוני הנמצא סביב הגוף של כל דבר אך ברור גם שגוף האור אלו הגופים הבלתי נראים של האדם כדוגמת ה"אורה" והגופים האתריים השונים אשר מחוברים ידיו…וזה על קוצו של יוד…
מה זה הבנות "ההכרה"?
הכרה דהיינו מודעות…ההבנה קשורה לעולם רחב של מושגים בהתאם לסוג התורה אותה רוצים להבין…
בעקרון המודעות נמצאת מחוץ לגוף מעל הראש והיא זו המקבלת מידע מתהליכי מרכזי הגוף השונים ומהבריאה ובאמצעות מערכת מתוחכמת ועילאית יוצרת את המסקנה של תמצית ותוצאת האירוע . מאידך היא גם זו אותה אנו מכוונים במחשבה לאירועים שונים בדמיון מודרך למשל או בחיבורים אנרגטיים לצרכים שונים עד למסעות אוסטרליים…
מה משמעות החיבור בין מוח שמאל לימין וכיצד זה משפיע על האדם ועל חיי היומיום שלו?
כמו מהי המשמעות של הבנת הגוף שלך, חיבורו למרחב, הבנת חוויותיו מתוך הבנה שכלית ולא אינטואיטיבית, כמו הבנת החוויה "משוללת יסוד במציאות כפי שתהיה" ברמה של לוגיקה ושכל שמוכן לקבל תופעות אנורמאליות, כמו פיתוח עצמי ליכולות גבוהות, כמו לימוד אפילו כללי- מה נותן לימוד בבית ספר רגיל…וכולי…
מה המשמעות של החיבור בין חוק הרוח וחוק החומר מבחינת הגאומטריה המקודשת, האם יש לזה קשר?
מה זה חוק הרוח ומה זה חוק החומר…? לא מובנת לי כוונתך… 🙂
_____________________________________________________________________
האם יש 'טיפים' שאתה יכול לתת, אפילו משהו אחד מתוך מדיטציית המרכבה שיכול להועיל (למשל נשימה מסוימת?) – זו בקשה של העורכת
רכב האור הרוחני הידוע בשם מרכבה מונע מאנרגיה של צורות גאומטריות כמו כוכב מגן דווד תלת ממדי, והעוטף את המרכבה, התריסריון בעל 12 פיאות מחומשות. אם ניקח את המחומש בגוף התריסריון וננתח אותו נקבל את סכימת לאונרדו די וינצי כאשר הידיים והרגלים של האדם עם הראש יוצרים בתוך מבנה המחומש את כוכב המחומש הפנטגרם. זהו החיבור החזק ביותר הנראה לעין של הקשר בין גוף גיאומטרי לאדם.
הכוכב המחומש מהווה חיבור לרוח של הגוף באופנים שונים כמו חיבור לתקשורים, חיבור לאנרגיה, חיבור להפעלת רצונות, חיבור לרבדי האני העליון האין סופיים…
מרכבה:
הנשימה במרכבה נעשית מתוך צינור כוח החיים העובר במרכז הגוף בעמוד השדרה ומתחבר לרובדי הממד הרביעי לאמה אדמה ולאבא שמיים.
הנשימה הנה נשימת דולפין/לוויתן היא מעגלית ריתמית תוך ראיית גופים גאומטריים מילוי הגופים ופריקתם, טיהור וטעינה.
הנשימה נעשית דרך האף המקשר את הגוף לקליטת מערכים שונים שלא מופעלים ביום יום ומאפשרת לנו הזרמת אנרגיה את בלוטת האצטרובל ופיתוחה .
קצות צינור כוח החיים הנראה כשפורפרת נורת נאון, הינו בצורה גאומטרית המשתנה בהקשר לחיבורו לגוף הגאומטרי איתו הוא נפגש מצורת 3 צלעות ל-5 צלעות ובכך הוא מקשר בין הגופים הגאומטריים הסובבים כל דבר ונמצאים בכל.
תודעת מלכיצדק היא חיבור לרשת האנרגטית הפרושה מעל כדור הארץ ומהווה עבורנו חיבור אל הבריאה. זו למעשה חגורת "וואן אלן" והסבר על כך בהרחבה אינו מתאים לנושא.
את החיבור אל תודעת מלכיצדק ייצרה מדיטציית מרכבה משולשת מיוחדת אשר יצרה חיבור ראשוני ממנו כבר המשכנו אנו בני האדם דרך החיבור הראשי מתוך התכווננות מודעת.( ושוב לא כאן המקום להרחיב בנושא…)
יש שלקחו הסברים חלקיים של דרונבלו מלכיצדק בסדנה שהעביר ומנסים להפעיל את התהליך שוב, תוך שהם טוענים למרכבה אחרת, מה שלפי דברי דרונבלו התהליך בוצע ולא ניתן ולא מתאים לחזור עליו.
כל ההסברים ניתנים לצרכי הכתבה על הגאומטריה המקודשת ולכך בלבד, כל שימוש אחר מצריך הסכמת החתום מטה.
בברכה
אריק איזנמן