מבוא

שנת 2007-2008

דר' אביטל איזנמן N.D יוצרת ומפתחת שיטת "פסיכואנרגטיקה" מזמינה אותך לשחק את ….עצמך!

 במסגרת תהליך הכשרת מטפלי : "הילינג פסיכו אנרגטי"

 

שאלה: ספרי קצת על עצמך ואיך הגעת לתחום העיסוק שלך?

כששואלים אותי איך הגעתי לתחום העיסוק שלי, אני נזכרת באותה ילדה קטנה כבת 8

אשר התהלכה ברחוב מגוריה ברמת-גן, תוך התבוננות במרומי השמים, ובענני הנוצה המרחפים-כשלפתע חדרה ידיעה חזקה  

שיש משהו מעבר לעננים. "תזכרי טוב טוב את הידיעה" – אמרתי כילדה לעצמי. "כשתהיי מבוגרת תדעי את התשובה".

 

ואכן, במשך שנים הידיעה ליוותה אותי ברובד מסויים אך 'סגרתי' אותה על מנת לצמוח בהתנהלות מעשית ובקרקוע לחיים הגשמיים.

בשנות ה-90 נפתח 'המסך' בשנית, ובהרגשה של 'לחזור הביתה' , והפעם ליצור ולברוא בחיים את החיבור למימד הרוחני באיחוד 

למימד הגשמי לשם איזון, תוך מימוש היעוד והעיסוק שלי כהילרית, על מנת להקנות למטופלי ותלמידי את החוויה והידע.

מה תחום התמחות שלך?

תחום ההתמחות משלב את הרפואה הטבעית ופסיכואנרגטיקה – מסלול הכשרה למטפלים ולקהל הרחב לצורכי התפתחות רוחית 

בשילוב מפגשים פרטניים:

*הדרכה רוחנית לשכלול יכולות הריפוי והתקשור הכוללת עבודה חוויתית בכל הרבדים.

*חרדות, פוביות, מע' יחסים, נפגעי/ות תקיפה מינית

*קליניקת פור-יה – התמחות בפוריות – גם במקרים מורכבים.

ספרי על הפרוייקט המצולם שיזמת ומה מטרתו?

רעיון תיעוד  "הילינג פסיכו אנרגטי" המהווה מסע אישי מעמיק לנבכי הגוף-נפש-נשמה וכהכשרה מקצועית בד בבד – עלה לפני כשנה.

מאחר ועיכובים רבים התרחשו במהלך הבנייה של המרכז החדש בהרצליה חשבתי באופן הגיוני שהפקת הסרט תידחה. 

חשבתי – אך ברגעי חסד כאשר ניקיתי את החלונות בסלון ביתי יום לפני עריכת ליל הסדר בביתנו, הגיע לפתע המילה: "ה-טיפול".

שטף מסרים נוספים הניעו אותי לעזוב את החלונות ולגשת לחלון המחשב ולכתוב , ולכתוב….

"ה-טיפול" ? לא יומרני מדי? – שאלתי. והמילה : "טיפול–ה' הופיע. ונרגעתי. 

כלומר: טיפול בחיבור למקור.

ובמחשבה שלי: אולי ראייה שונה מסידרת "ב-טיפול" דאז שעסקה בקונבנציונלי בלבד ובשיחות מהמיינד.

הלימוד בעל זיקה לעקרונות פילוסופיים של גישות התפתחותיות, יונג, שילוב אומנויות,  אנרגטיקה וקליטה על חושית   

ומאגד את התנועה כצ'י קונג רפואי.

התחומים שזורים ומשולבים יחד באופן מדייק המאפשר יצירת תהליך אישי-קבוצתי לימודי והתפתחותי – ללא כחל ושרק . 

תהליך הלימוד אינו בהכרח קל. מכוון לאותנטיות, כנות ומחוייבות למטרה.

גישת ההנחיה ע"פ הקצב והבשלות של כל תלמיד תוך הכוונה לאמת הפנימית, ותמיכה לאורך כל הדרך.

מטרות הפרויקט המצולם:

לימודית           – הבנת תהליכים קבוצתיים, הבנת התהליך הטיפולי המאחד אנרגטיקה ונפשי.

מודעות הציבור – העלאת מודעות הציבור לתחום הטיפולי-אנרגטי אשר מדגיש תהליך בעל עומק,  ושורשי לפתירת מגוון גוף-נפש.

 

האם הצילומים לא יפגעו בתהליך האישי של המצולמים?

בהחלט הצילומים יכולים רק לתרום. המצלמה – מעבר לתיעודה, משמשת ככלי תרפויטי נוסף לתהליך המעצים חשיפה והצהרה 

לעולם – מי אני? – על כל חלקי.

למרות שנדרשת פתיחות לחשיפה, הצילומים אשר יצולמו מס' שעות רב  – 4 ש"ש שבועיות במשך 28 מפגשים 

יערכו בהנחייתי, עם גישה ומגמה אשר אינה חושפת פרטים אישיים של המשתתפות ומשפחותיהם אלא מפנה זרקור על 

מילה…משפט…חוויה   המאפשרת הבנה והשתקפות רגשית ללא כניסה לאי נוחות, אי נעימות אשר יכולה להיווצר אצל המשתתפים 

או קרוביהם.

 

מה יצא לי מזה?

  • התפתחות אישית וצמיחה רוחנית
  • הכשרה לשיטת טיפול מקצועית אשר שמה דגש על היבט אנרגטי-נפשי-רוחני
  • "אתה עצמך הכלי" (יונג)

תהליך טיפולי והתפתחותי עבור מטפלים/מנחים שהתמחותם בשיטות נוספות לשם עיבוד תכנים רגשיים, ושחרורם על מנת 

להוות צנור נקי וכלי מקצועי למטופליהם.

  • הענקת יכולות הנעה לכדי מימוש והגשמה אישית ומקצועית.
  •  
  • הכוונה והדרכה תוך החקר היחודי של כל משתתפת.
  •  

מוזמנים להרפתקה יחודית ומעצימה של התנסות מול מצלמה. 

התלהבות וגם חשש המאפשרים את הכניסה לחוויה,

 ימים של כיף והנאה בין ימים של כאב ושמחה, 

 לשם רווחה והעצמה.

 

כתבת: עיתון אסימון 2007.